17 lutego 2013

Zainspiruj się gwiazdą: Kim Kardashian

Kolejny tydzień, kolejny makijaż w akcji Zainspiruj się gwiazdą. Tym razem Kim Kardashian. Przyznam, .że długo się zastanawiałam czy w ogóle wykonać ten makijaż. Obawiałam się, że wyjdzie podobnie do tego Taylor Swift i Marilyn Monroe. Poniekąd miałam rację, zresztą same oceńcie :)
ps. dodałam w kąciku sztuczne rzęsy, ale nie bardzo je widać.

Inspiracja: 
źródło: google
I mój makijaż:




Kosmetyki które użyłam:

wybaczcie, ale mam dzisiaj lenia i nie chce mi się wszystkiego opisywać :)

A ponieważ dzisiaj jest dzień kota, to chciałam Wam na koniec przedstawić moje dwa małe szkraby:

Nusia i Tygrys (siostry :))

Pozdrawiam
Aneta

7 komentarzy:

  1. Oj tam dobrze wyszło. :) Nie wiem dlaczego Kim znalazła się w tym zestawieniu, bo jej makijaże są alb nieudane, albo zawsze takie same, więc nie ma pola do popisu. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, fajnie jest :) ale to prawda czesc makijazy sie powtarza mimo kompletnie rozniących się urodą osób. ale to wina tych wszystkich gwiazd,bo sie identycznie malują ;P
    a kociaki boskie :) Tygrys bardzo podobny do mojej kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż :) Bardzo ładnie Ci wyszedł :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń