25 marca 2013

Liebster Award

Witajcie :) Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Awards tym razem przez Klaudię, dziękuje :)
Tak samo jak poprzednio nie będę nikogo nominować, ponieważ nie chcę nikogo zmuszać do odpowiedzi, ale jeżeli ktoś ma ochotę, to niech śmiało odpowie na pytania Klaudii :)

Zasady:
Nominacje otrzymujemy od innego blogera, jest to "nagroda" za nienaganne prowadzenie bloga.
Odpowiadamy na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej, następnie my mamy za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania ;)

1. Czym jest dla Ciebie wizaż/charakteryzacja/zdobienie paznokci?
Wizaż i charakteryzacja to dla mnie zabawa, wymyślanie nowych makijaży, sprawdzanie w czym jest mi do twarzy. Zdobienie paznokci to często uzupełnianie strojów, ponieważ zazwyczaj zapominam o biżuterii :)

2. Jakie produkty kosmetyczne zaliczyłabyś do swoich ,,must have"?
Krem do twarzy, matujący puder, eyeliner i mascarę :)

3. Co Ci się w sobie najbardziej podoba? (3 przykłady)
Hmm...
Usta, szczególnie z rana, ponieważ są pełniejsze niż wieczorem :) Ramiona i dłonie.

4. Jakie makijaże/stylizacje Ci się najbardziej podobają? (fashion, retro, casual,beauty etc.)
U innych wszystko u mnie casual

5. Czerwona szminka czy błyszczyk nude?
Pomadka ochronna? :)

6. Kot czy pies? ;)
Ciężko zdecydować, ponieważ jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kotów i psa :)

7. Jaki jest Twój ,,urodowy" idol/guru?
Głównie siostry Pixiwoo i Tanya Burr.

8. Jakie kolory królują w Twojej szafie i jak myślisz dlaczego?
Ciemne, ponieważ moje "kobiece" kształty w ciemnych kolorach najlepiej wyglądają, chociaż ostatnio coraz więcej jasnych kupuję, więc może niedługo będzie pół na pół :)

9. Wygrałaś milion. Na co wydasz pierwsze pieniądze?
Takie pierwsze, pierwsze? To pewnie na alkohol żeby uczcić wygraną :D Potem kupiłabym pewnie trochę kosmetyków, a resztę zainwestowałabym pewnie w mieszkanie lub dwa, które bym wynajęła i które przynosiłyby mi zyski :)

10. Z jaką gwiazdą poszłabyś na randkę?
Gdyby nie był żonaty i nie spodziewał się dziecka to z Channingiem Tatumem, ale biorąc pod uwagę okoliczności to ewentualnie Zac Efron też mógłby być :D

11. Bez czego/kogo nie przetrwałabyś dnia?
Ostatnio zauważyłam, że bez kubka kawy i telefonu :)

Pozdrawiam
Aneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz