22 stycznia 2014

TAG: Tylko jedno słowo

Witajcie!
Już od jakiegoś czasu poszukiwałam TAG, na który mogłabym odpowiedzieć. Taki łatwy i przyjemny w przygotowaniu. Kilka dni temu na blogu Sekrety Naszego Piękna zobaczyłam ten, spodobał mi się, więc postanowiłam odpowiedzieć na tych kilkadziesiąt pytań :)


1. Gdzie jest Twój telefon? Niedaleko
2. Twój partner? Brak 
3. Twoje włosy? Siano
4. Twoja mama? Nieobecna 
5. Twój tata? Zapracowany
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Aparat
7. Twój sen z zeszłej nocy? Intensywny
8. Ulubiony napój? Kawa
9. Pokój w którym teraz jesteś? Biuro
10. Twój wymarzony samochód? Sportowy
11. Twój ex? Brak
12. Twój strach? Śmierć
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Sobą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Sama
15. Jaka nie jesteś? Zorganizowana
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz? Spacer
17. Co masz na sobie? Ubranie
18. Ulubiona książka? Romans
19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Jogurt
20. Twoje życie? Skomplikowane
21. Twój nastrój? Dobry
22. Twój przyjaciel? Najlepszy
23. O czym teraz myślisz? O planach
24. Co teraz robisz? Siedzę :)
25. Twoje lato? Gorące
26. Co jest w Twoim telewizorze? Nie ma
27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Wczoraj
28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Wczoraj
29. Szkoła? Pomyłka
30. Czego teraz słuchasz? Rihanny
31. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Odpoczynek
32. Wymarzona praca? Satysfakcjonująca

33. Twój komputer? Stary
34. Za oknem? Śnieg
35. Piwo? Z sokiem
36. Meksykańskie jedzenie? Zjadłabym :)
37. Zima? Mroźna
38. Religia? Wierzę
39. Wakacje? Wymarzone
40. W Twoim łóżku? Kot
41. Miłość? Przyjdzie

Uff... było ciężko :)
Wszystkich chętnych zapraszam do zabawy :)
Pozdrawiam
Aneta

4 komentarze:

  1. Trudno tak jednym slowem... Ja bym nie dala rady, za duża gadula ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje łatwo nie było i czasami sporo czasu zajmowało mi znalezienie odpowiedniego słowa :)

      Usuń
  2. Haha :) Bardzo fajny pomysł z tym tagiem :)

    OdpowiedzUsuń