3 maja 2012

Wibo Express Growth nr 413

Od dłuższego czasu poszukuję zielony lakier w niezbyt wysokiej cenie, a wszystko przez jedną dziewczynę u której widziałam piękną trawiastą zieleń na paznokciach. Jest naprawdę niewiele zielonych lakierów (albo bardzo ciemne albo żarówiaste) dlatego do tej pory nie znalazłam nic co by mi odpowiadało, ale ostatnio natrafiłam na ten lakier w rossmanie. Kupiłam, ponieważ bardzo mi się podoba trend z pastelami, a ten jest taki zielono- miętowy.
Cena to ok. 4-6 zł. A na paznokciach utrzymuje się ok. 5 dni. Zdjęcia robione po czterech dniach i jak widać nadal nieźle się trzyma, lekko odprysł na palcu wskazującym i kciuku prawej ręki. Piątego dnia musiałam umyć naczynia i tego już niestety nie przeżył :)
Pozdrawiam Atena4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz