21 listopada 2012

Orly - Rage

Jeden z najładniejszych lakierów jakie ostatnio kupiłam, a przy tym najgorszy do sfotografowania. Na większości zdjęć wychodzi jak złoto a to typowy "rose gold".




Jeżeli chodzi o trwałość to wierze, albo raczej chcę wierzyć, że to przez ostatnio kiepską kondycję moich paznokci lakier wytrzymał tylko dwa dni. Bo jeżeli się okaże, że zawsze będzie wytrzymywał tylko tyle, to będę naprawdę zawiedziona.

A tak poza tym to zakochałam się w tym lakierze :)


 Pędzelek jest dość cienki więc aplikacja nie sprawia większych problemów.


Ja swoją butelkę kupiłam na targach kosmetycznych i zapłaciłam 26 zł. 
Wiem, że ten jak i inne kolory lakierów Orly można kupić na ich stronie, niestety ceny już są wyższe.
Lakier ma pojemność 18 ml, więc przy wielkości 8-12 ml które mają inne lakiery, wydaje się ogromny :)

A Wy macie jakieś lakiery Orly? Jeżeli tak, to koniecznie dajcie mi znać co o nich sądzicie :) I jeżeli macie jakieś kolory, które możecie polecić, to również piszcie w komentarzach. 

Pozdrawiam
Aneta

3 komentarze:

  1. Też zakochałam się w tym lakierze, po prostu rewelacja! Ale widzę, że masz pełną wersję, a ja tylko miniaturkę:(:(

    OdpowiedzUsuń