19 października 2013

Eveline Colour Instant nr 627 + Lovely Blink Blink nr 6

Witajcie:) Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem Eveline który jest w moich zbiorach od zeszłego roku, a jakoś nie było okazji by go wcześniej pokazać. Dodatkiem do niego jest lakier z Lovely, którego jak tylko zobaczyłam na jakimś blogu to od razu wiedziałam, że muszę go mieć :)

Lakier Lovely to bezbarwna baza w której zatopiony jest malutki niebiesko- zielony brokat, a także większe nieregularne kawałki foli (?). Na większe kawałki trzeba niestety uważać przy nakładaniu, ponieważ lubią się nie przyklejać w całości do paznokcia, przez co niezbyt ładnie odstają i są denerwujące. 




Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru Lovely, dzięki czemu jest na nich więcej drobinek, jedno pociągnięcie pędzlem niestety nie daje takiego efektu. 

Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie :)
Pozdrawiam
Aneta

5 komentarzy:

  1. Te lakierki eveline instant są bardzo trwałe , mam 3 lub 4 i są naprawdę super trwałe

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się to połączenie, lakier eveline jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło bardzo ładnie.

    Podoba mi się odcień tego błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o top to dla mnie ładniej by się prezentował bez tego pyłku. Połączenie z niebieskim bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń