26 września 2012

Essie Mademoiselle + Catrice Goldfinger

Essie Mademoiselle pokazywałam w moim zamówieniu z Paatalu tu, dziś chciałabym wam pokazać go na paznokciach :)
Mademoiselle jest chyba jednym z ich najpopularniejszych i powszechnie znanych lakierów, a za mną "chodził" już od dłuższego czasu, aż w końcu się skusiłam. Jest to mój pierwszy Essiak, a już wiem, że na pewno nie ostatni :)

Jest to typowy mleczny kolor. Na paznokciach mam 3 warstwy i uważam, że tak najlepiej wygląda.




Mam wersję Europejską z grubym pędzelkiem, niestety mój miał mały mankament.


Napisałam miał, ponieważ już się go pozbyłam, podcinając niesforny włos, ponieważ troszkę przeszkadzał w malowaniu.

Lakier na paznokciach z top coatem z Sally Hansen Mega Shine utrzymuje się spokojnie 5 dni, a potem zmywam, bo po prostu mi się nudzi :)

A tutaj chciałabym wam jeszcze pokazać moje pierwsze w życiu ombre na paznokciach :)
Uważam, że jak na pierwszy raz wyszło mi całkiem nieźle :)



W roli głównej Essie i Catrice nr 650 Goldfinger.



Jeżeli macie jakieś lakiery Essie które możecie mi polecić to piszcie w komentarzach :)
Tak samo piszcie, jeżeli widziałyście gdzieś lakier podobny do Catrice tylko w srebrnym kolorze, ponieważ aktualnie takiego poszukuję :)

Pozdrawiam
Aneta 

3 komentarze: