19 października 2012

Ziaja- peeling ogórkowy w kremie

Ponieważ w tym tygodniu na mojej twarzy nie było żadnej maseczki i pewnie już się nie pojawi ( a jak się pojawi to nie wiem czy zdążę o niej napisać). 

Postanowiłam Wam zatem pokazać czego używam przed każdym nałożeniem maseczki na twarz.
  

Od producenta i sposób użycia:


Skład:


Tubka mieści 80 ml, peeling jest bardzo wydajny ponieważ, wystarczy niewielka ilość.



Peeling jest delikatny, mógłby być trochę mocniejszy, ale i tak wykonuje swoje zadanie. Po zastosowaniu zostawia na twarzy lekki film, dlatego przed nałożeniem maseczki przecieram jeszcze twarz tonikiem.

Koszt to ok 6-8 zł
Jak go skończę to nie wiem czy go kupię ponownie, ponieważ lubię testować nowe kosmetyki :)

Może Wy macie jakieś inne peelingi do twarzy, które mogłybyście mi polecić? :)
Pozdrawiam
Aneta

4 komentarze:

  1. Mam peeling z AA Prestige, ale chyba on jest dla cery bardziej dojrzałej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tonik z tej serii ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam tonik, ale niestety się u mnie nie sprawdzał :(

      Usuń